svar på tal

Kajsa om In another life, I would make you stay, so I don't have to say you were the one that got away:

Hej felicia! Kan inte du göra en sångvideo snart? :) Såg också på facebook att typ du och Lukas var vänner, är ni på g igen?
Kram!

Svar: Hej Kajsa! Jag ska verkligen försöka, måste ju hitta min kamera också, hehe ;)
Haha jag trodde att alla frågor om Lukas var över nu men nu kommer dom tillbaka igen haha, nej grejen är bara att vi la till varandra på facebook igen som vänner för jag tror inte att någon av oss orkar tjafsa om saker som hänt för lixom mer än ett halvår sen, haha. Men det är inget mer med det vi är bara kompisar så nej vi är inte på g haha :p
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0