In another life, I would make you stay, so I don't have to say you were the one that got away

God morgon på er!
Sovit gott? Det har inte jag, kunde verkligen inte somna och sedan vaknade jag upp hela tiden :/ irriterande..
Aja, börjar 9:50 idag så det är rätt skönt, har bara fyra lektioner och slutar 15:10, ska försöka övertala min mammi att åka och köpa byxor till mig, men annars så har jag väldigt mycket plugg som väntar på eftermiddagen. Har matteprov imorrn som jag inte har pluggat någonting till, och så har jag två inlämningar tills imorrn som jag inte är klar med. Så vi får se hur mycket tid jag får över till datan.
Ska försöka så gott jag kan :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej felicia! Kan inte du göra en sångvideo snart? :) Såg också på facebook att typ du och Lukas var vänner, är ni på g igen?

Kram!

2011-11-28 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0