Svar

Anonym om Vart är snön?:

Hej det här kanske kommer lite random, men din kompis ebba, hur känner du henne har inte hört om henne på bloggen förut? :) Och är det sant att hon är tillsammans med han ilias? Hur känns det för dig isåfall? :o
Kram

Svar: Min kära vän Ebba haha. Vi träffades på dansen faktiskt, vi lärde känna varandra lite där och har jättekul när vi träffas men så kom vi på att vi borde träffas utanför dansen också ganska nydligen så då har vi umgåtts lite nu så hon är en nyfunnen vän och någon jag kan snacka och skratta mycket med :)
Och ja hon är tillsammans med ilias, eftersom det var jag som "parade" ihop dom så känns det väldigt bra att dom blev tillsammans :D så länge som jag försökt fått ilias att haffa.. hahahaha! Jag är jätteglad för deras skull :)

Kommentarer
Postat av: Ebba von Thörnmeister

Här går man in och läser din blogg bara för att och så handlar första inlägget om mig! smeeeeekt...

2011-12-02 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0