Vart är snön?

God morgon! :)
1 december idag :D Helt sjukt att det inte har kommit snö än, hatar det här vädret vill ha snö NU! Hellre snö nu än lixom i april, maj men det verkar ju inte riktigt funka.
Men jag känner att jag måste försöka få julstämning ändå nu när det är december så nu blir det bara julmusik, julfilmer och mysigt julpynt och förmodligen julklapps handling också :)

Slutar klockan 16.00 idag och då tror jag att hanna kommer till edsberg och sen åker vi hem till mig, pluggar lite och sen ska vi sälja kakor för min klass, haha. Någon som är sugen? ;)
Hör av mig då istället, puss


bild från google, VI VILL HA SNÖ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej det här kanske kommer lite random, men din kompis ebba, hur känner du henne har inte hört om henne på bloggen förut? :) Och är det sant att hon är tillsammans med han ilias? Hur känns det för dig isåfall? :o

Kram

2011-12-01 @ 08:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0