svar på tal.

Anonym om allt jag gör blir bara fel!!:

Vrf skriver du bara inte vad det är?? det är det bloggar handlar om?? Ett tips: Dom som läser din blogg kommer att sluta (bara några) för att du inte skriver vad det handlar om .

Svar: Ja jo, det kanske du tycker. Men jag kanske inte vill berätta, för det kanske ni inte har något med att göra. Om jag skriver att jag mår dåligt, är det bästa du tycker då att pressa mig till att skriva vad som hänt?
Plus att om jag skulle berätta skulle typ ingen fatta något pga att det är så komplicerat, och det skulle inte vara så speciellt snällt för personen det handlar om. 
Eftersom jag redan sårat den personen "/ Eller hur?
Väldigt modigt att skriva från anonym -.-

Kommentarer
Postat av: Frida Jansson

Det här tycker jag du kan skriva i ett inlägg från mig.



Hej! Frida heter jag och är Felicias syster och en person som vet väldigt mycket om henne. Såg att det var någon som hade klagat på att hon inte berättar allt i bloggen utan skriver bara lite grann om att det hänt något. Så för det första, Det här är hennes blogg och det är BARA hon som bestämmer om vad hon vill skriva om och dela med sig av. TVÅ En blogg handlar inte bara om att folk ska få veta allt, en blogg handlar om hemligheter också, precis som en dagbok. Men om du nu, ( du som är en tönt och är anonym ) tycker att hon ska säga ALLT om sitt liv. Varför berättar då inte du allt för alla om ditt liv ? Snälla söta..

Jag älskar dig söta, världens bästa lillasyster och skit i fjantarna som inte ens står för vad dom säger. Och vill ni mig något så skriv till mig på http://fridaajansson.blogg.se

2010-05-18 @ 21:22:38
URL: http://fridaajansson.blogg.se/
Postat av: anonym

aa du har väl rätt :) sorry för dedär :/

2010-05-19 @ 08:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0