allt jag gör blir bara fel!!

Förlåt för dålig uppdatering!
Har varit i skolan, haft utvecklingssamtal och gjort matteläxa!
En vanlig skoldag för mig. Fast plus massa med tårar för en grej!
Hatar verkligen när det blir så här,
för första gången hade jag det verkligen bra med allt,
Min familj, vänner, ridning, dans och allt.
Och för att jag råka säga för mycket och allt förstörs!
Jag mister en som betyder världen för mig!
Men gjort är gjort och jag kan inte göra nånting åt det!
Speciellt när personen inte vill ta emot mitt förlåt eller ens träffa mig!
Inte när personen tror att hon/han inte kan lite på mig, för en grej som jag försökte hjälpa till med!
Asså jag orkar inte helt seriöst!!
Allt jag gör blir bara fel!!

Orkar inte skriva mer.
Skriver när jag kanske är på bättre humör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf skriver du bara inte vad det är?? det är det bloggar handlar om?? Ett tips: Dom som läser din blogg kommer att sluta (bara några) för att du inte skriver vad det handlar om .

2010-05-18 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0