hemma från dans!

Tänkte börja med att svara på en fråga från söta Ida:
Ida om dans!: ¨
Hej Felicia!!!
Viste inte att du hade egen blogg. KUL! Ganska kul att läsa också. Jag viste inte att du dansar. Hur länge har du gjort det??? Många små och stora kramisar från Ida.

Svar:
Haha, jo tack för att du tycker att det är kul att läsa min nya blogg.
Jag har dansat sen jag var tre år ;p Borde väl du veta som har kännt mig sen dess :p haha!

Har nyss kommit hem från dansen, det jag gick skit bra verkligen.
Träffade också lollo och ebba där :)
Och jag fick såklart massa komplimanger om mitt hår ;p haha! Trodde att det var slut på sånt men nejnej..
Vi har musikalen "Flashdance" hade ingen aning om vilken musikal det var, men man kände ju igen låten "What a felling" som vi ska dansa till, och det gick jättebra som sagt! :D
Sen så fick man skjuts av mamma hem, och nu sitter jag här.
Och så här ser kvällens planer ut;



Hörs senare, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0