dans!

Tjena bloggen!
Nyss kommit hem från skolan, snöstorm ute! Jag döör!!
Hade inställd no (sista lektion) fast jag och frida satt och typ pratade och garvade i korridoren och väntade på att filippa skulle sluta i en timme!
Vad har hänt annars då ? typ, gått runt och garvat med frida och filippa som vanligt.. höhö!
Men ja, jag har inte så mycket mer att berätta faktiskt.

Ska byta om till lite skönare kläder som jag kan dansa i, sen så skjutsar mamma mig till dansen.. Kunde inte ta bussen pga risk för försenade bussar, och man vill ju lixom inte komma försent första gången på terminen..!?
Sen efter jag har bytt om så ska jag nog käka nånting, min mage skriker efter nånting eftersom det inte blev nån äcklig lunch för mig idag!
Så länge så får ni ha det så bra, så skriver jag när jag har kommit hem!
Pusspuss


blir en bild från igår från sollentuna centrum med -från vänster- Frida, Filippa och Jag

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Felicia!!!

Viste inte att du hade egen blogg. KUL! Ganska kul att läsa också. Jag viste inte att du dansar. Hur länge har du gjort det??? Många små och stora kramisar från Ida.

2010-01-27 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0