svar på kommentar/morgonen

Anna om HEMMA :D:

det skulle vara jätte kul om du läste min blogg

Svar: Haha, okejj, vad heter den då? :p
GOD MORGON!
Vaknade tidigt men är pigg, har legat och läst lite i sängen eftersom jag inte vill gå upp höhö.
Kan bero på att jag inte har en blekaste aning om vad jag ska göra idag, hm..
Man vill ju heller inte bara sitta inne när det är sånt här fint väder ute!

Fick nyss berodran av mamma att gå ut med musse som är dålig i magen, suck..
Och sen byta lakan i min säng, dammsuga och damma i mitt rum, SUCK!!
Äh, men vi får väl se, ska gå ner och ta en kopp te.
Puss

:p Jag vill inte gå upp ur min säng!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt blogg du har.

Oftast när någon skriver en sån komentar vill dom att du ska svara genom att skriva en kommentar på deras blogg. Adressen till hennes blogg hittar du om du klickar på hennes namn.

Ha en bra dag

2010-04-06 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0