HEMMA :D

Hejsan mina sötnosar!
NU ÄR JAG ÄNTLIGEN HEMMA! :D
Har haft en väldigt bra helg uppe i bjurs med familjen :)
Hade data när jag var hos farmor och farfar, men jag satt och väntade i över en timma på att internet skulle ploppa upp, ina bah "tålamod!" haha! Helvete heller ;)
Annars har jag åkt skidor, och igår red jag en riktigt envis fjordning också.
Men det gick ju bra efter ett tag när den hade testat klart mig :p
Men nej, nu ska jag fixa klart här på datan, sen ner och umgås med min bror och lova som drar till thailand på fredag i 3 veckor ;o
Puss

lite bilder från förra veckan och helgen:


jag på lektion, bakifrån :p

sista dan i skolan :D

den här söta/enivsa hästen red jag igår ;)

NU FÅR NI TJEJER TA OCH KOMMA HEM!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

det skulle vara jätte kul om du läste min blogg

2010-04-05 @ 21:20:52
URL: http://anooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0