Svar på frågestunden del 3

Postat av:

Är det jobbigt med extensions eller känns det? Vart gjorde du dom? :)

Svar: Nu är det väl inte så jobbigt, mest att man måste vara mycket mer försiktigt när man t.ex. borstar det och så kan jag ju inte ha balsam i det. Men annars inte så jobbigt, i början så var det jätteobehagligt och det kliade och gjorde ont, som om någon drog i ditt hår hela tiden men nu känns det inte mycket :)

Postat av:

Har hört att typ du och Oskar är på g? ;)

Svar: Den tiden är över eftersom han har tjej ;)

Postat av:

Vad hände med Lukas? Det var nog ett tag sen men ändå.. :)

Svar: Vad som hände? Öhh... Vi träffades på en kryssning och efter ett tag så blev vi tillsammans och sen gjorde vi slut, hahha ungefär det som hände :p ;)

Postat av:

vem är det du menar när du skriver att du ska träffa "en person" ? Alla fattar ju att det är en kille, en vem ?

Svar: Haha jag förstår att ni undrar det är nästan därför att jag skriver så för att reta er ;) hahah, men det är faktiskt olika men jag lovar att svara om ni frågar nästa gång, det var ju ett tag sen jag skrev det sist.

Postat av:

Hur är din drömkille? :)

Svar: Åhh, utseendemässigt så tror jag att jag har sett min drömkille faktiskt, på grönan och jag ångrar som fan att jag inte sa någonting eller nånting. Men i mina tankar lång, inte lixom spinkigtsmal utan lite muskler helst, brunett (helst spelar inte så stor roll). Och personligheten ska vara snäll, ha humor och kunna skratta mycket och skämta och sånt, inte bry sig så mycket om vad t.ex. andra tycker och sånt, inte gå för fort fram och älska mig är nog det viktigaste :)

Postat av:

vilken skola går du i? :)

Svar: Edsbergsskolan :)



Postat av: Klara måsen

Hejsan, jag undrar hur mycket smink du använder, jag tycker att du ska visa en bild på dig utan smink :)

Svar: Det känns som jag har jättemycket smink men egentligen så är det det vanliga typ och jag kanske sminkar ögonen lite mer. Ja visst kan jag ge er det, tror jag har lagt ut det men nån gång kommer det nog :) haha.

Postat av:

vilken är din favoritblogg? :)

Svar: Största favoriten är nog Fanny Staafs blogg följer den dagligen och har gjort det... hur länge som helst. Älskar hennes stil och hennes blogg är lixom lättläst och enkel och stilren och hon verkar ha en bra personlighet  :)



Postat av: Niki

Vilken "Anki kommentar" är din favorit? Hahahah kom inte på nåt :D

Svar: Hahah, typ "men lilla hjärtat!" eller älskling, eller nej, älsklingstoffs ;) hahha helt klart!

Postat av: Elin!

Vad skulle du göra om du fick en miljon?

Svar: Åhh, jag skulle shoppa typ jättemycket, köpa en iPhone och massa grejer, resa typ överallt och bara leva livet :D

Postat av: john:)

är det roligt att bli intryckt av 5 madrasser mot en vägg? hörde att du har blivit det :P

Svar: Hahhaha, neeej, eller jo lite kul kanske men kände mig riktigt mobbad där asså ;) hahha.

Postat av: Anna

1 hur många skolor har du gått i?
2 vem/vilka är dina bästavänner?
3 vad längtar du mest till just nu? 
4 om du vann sjukt mycket penagar, typ 500 000 miljoner kronor, vad skulle du göra med dom?
5 vad är din favorit dryck? (asså vad som helst,the, Loka apelsin, oboy osv.) 
6 premunerar du på någon tidning?vilken? Varför just den? ;)
7 Vilket dagis gick du på? 
8 Vilken är den bästa resa du varit med om? Varför just den? :D
9 Satsar du mycket på skolan?

Det var några frågor, hoppas dom vart ok :P
Din blogg är superbra o sluta aldrig blogga! :)

Kram! <3

Svar: 1. 2 stycken, kärrdalsskolan och edsberg.
2. Hanna och typ Frida, Filippa och Ilias :)
3. Längtar jättemycket till jul men närmast är nog höstlovet, mest för att jag och Hanna ska till Örebro då :)
4. (som över) shoppa jättemycket, resa och leva livet och sen typ spara lite till typ körkort och lägenhet och sånt där :)
5. Cola, eller te :)
6. Ja, på Frida, jag tycker den är bra och dom får med mycket kul att läsa och veta och den passar mig :)
7. Gick inte på dagis, gick hos dagmamma :)
8. Turkiet sommar 2011 helt klart! Det bästa var nog att det var med Hanna som gjorde lixom hela grejen, vi hade så himla kul och aa, allt var så perfekt när vi var där :)
9. Jag försöker så gott jag kan, men jag är abslut inte ett mvg barn som många tror, men jag försöker (med det mesta iallafall) och det är väl det som räknas :)

Tack så jättemycket, det betyder stort! :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0