Svar på frågestunden del 2

Postat av:

cola eller pepsi?
kan inte du lägga upp fler videos när du spelar och sjunger? :)

Svar: Cola! Haha, jo visst kan jag försöka göra det :)



Postat av: plutt

Vad gör du när du är riktigt arg?

Svar: Jag typ lyssnar på hög musik, stänger in mig själv i min egna värld eller går ut och går :p

Postat av:

bästa låteeen?

Svar: Finns hur många bra låtar som helst men typ Not like the movies - Katy Perry :)

Postat av: måne

välj 3 filmer som du bara fick se för resten av ditt liv..?

Svar: Typ Twilight, The last song, The holiday skulle inte kunna kolla på bara tre men det skulle nog bli dom :p



Postat av:

Vem är du kär? SÄG VEM!!! ;)

Svar: Är inte kär i någon nu, det skapar bara problem och kaos...

Postat av: hehehehe

vem tycker du är den snyggaste killen i din klass? du måste svara ;)

Svar: Hahahha, du är så tråkig :p John dryden helt klart ;) hahahh, nej kan verkligen inte svara på den frågan jättetaskigt ju :p

Postat av:

tycker du själv att du är bra på att sjunga? :)

Svar: Njäeee.. Inte som alla andra säger direkt

Postat av: jag

dricker/röker du?

Svar: Nej och nej!

Postat av: huh

är du och ilias på g? :)

Svar: Hahah, nej gud nej vi är bara bra kompisar :)



Postat av: emelie

Vad får du i månadspeng? :D

Svar: Typ 400-500 kr, men kanske ska få barnbidraget...

Postat av:

beskriv din personlighet med 4 ord!

Svar: Gud vad svårt hm... Klumpig, snäll, rolig (bara jag och Hanna som tycker det kanske..) och... härlig... hahha.

Postat av: en annan felicia
vad använder du för hårprodukter (shampoo osv) och ansiktsprodukter? :) du har så fin hy!

Svar: Hårprodukter är lite olika till och från men just nu använder jag antingen 'Syoss' shampoo eller 'Sunsilk' (röda rita hazan) och eftersom jag inte kan använda riktigt balsam pga av mina extensions så använder jag 'Uniq one' som rekomenderas stort!

För mitt ansikte så använder jag just nu iallafall de här produkterna

1. Neutrogena daily scrub (2-3 gånger i veckan)
2. Decléor Ansiktsvatten efter jag tvättat bort sminket
3. Decléor Aroma Cleanser som jag tvättar bort sminket med
4. Decléor serum som jag har ungefär 2 droppar i ansiktet innan dag krämen
5. Decléor dag/natt kräm, har alltid innan jag går och lägger mig och på morgonen efter serumet och innan sminket :)

Alla dom passar mig och är bra för min hy, tack så mycket! :)

Postat av:

röker dina kompisar?

Svar: Inte många...

Postat av:

vilken är din favoritaffär? :)

Svar: H&M, gina tricot och bikbok tror jag :)

Postat av: ^^

Vilken är den snyggaste tjejen och killen i världen enligt dig? :)

Svar: Gud vad svårt, det finns ju så jävla många snygga människor... men tror jag skulle få lov att välja Mila Kunis och Chase Crawford isåfall :)




Postat av: gillar kokosnöt

villken buss tar du till skolan? (kmr ej stalka dig)

Svar: Hahah, 607 eller 627... :p

Postat av:

Hur gammal var du när dina föräldrar separerade? Var det jobbigt?
Hur gammal är din storebror?

Svar: Jag var ungefär 2,5 så jag kommer inte ihåg det, min storebror är 22 :)

Postat av: Åpå

Vad tycker du om: åpplen? och kåkor OCH! Nåtter?

Svar: Öhh... gott?

Postat av:

Posta bild av din rumpa? <3

Svar: Hahhaa, neeeej ;)

Postat av: WhitePeopleSuckSomeTimes

Gillar du Maximilan Grafsund?

Svar: Öh... nääääe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0