Svar på frågestund del 1

Postat av: Simon

Kommer du söka till idol ? :D

Svar: Haha, jag vet inte riktigt kanske, men vet inte om jag skulle våga haha :p



Postat av:

När fick du din första kyss? :)

Svar: I 5:an :)

Postat av: bajs

Är du oskuld?

Svar: Ja

Postat av:

Hur lång är du? DU ÄR SÅÅÅÅ SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Hahah, jag är en dvärg ;) Är typ 1,60 :p tack :)

Postat av:

Hur många barn vill du ha?

Svar: Typ 2 :)

Postat av:

vart gjorde du dina hårförlängningar? :)

Svar: På min mammas salong :)

Postat av: Majsan

Kan inte du visa hur du sminkar dig? :D

Svar: Visst :) Kan försöka fixa ihop en video kanske!



Postat av:

Är du kär?

Svar: Nej.


Postat av: hihii

berätta något som ingen vet om dig ;) fett söt du är<3

Svar: Jag står alltid och dansar och sjunger högt i mitt rum, hahha, om någon skulle stå utanför mitt fönster skulle det vara underhållning på hög nivå ;) hahah tack <3

Postat av:

Vem var du senast tillsammans med? Varför tog det slut?

Svar: Lukas, haha förmodligen för att han gjorde slut :p varför vet jag inte, men det var över ett halvår sen så...

Postat av: Äzzhäst

Gillar du små små pojkar?? Det är inte någon i din klass som frågar denna fråga så du vet

Svar: Hahahha, näeeeej....? Du är ju störd, hahah.

Postat av: Din bästa kill kompis

Varför skrattar du roligt??? :)

Svar: Hahaha, jag vet faktiskt inte, varför gör du? ;)

Postat av: InteRakib

Vad för musik genre gillar du?

Svar: Typ allt faktiskt :)

Postat av: NiggersWillRuleTheWorld

Gillar du att jag skriver så många frågor?

Svar: hahah, öhh... visst :p

Postat av: WhitePeopleSuck

Varför tror du att vita suger och negrar äger?

Svar: Du är så tråkig.... :p

Postat av:

har du någonsin fått in en apelsin i fittan?

Svar: Hahahahahah, nääääej...?

Postat av:

vad har du för bh storlek?

Svar: Haha wtf, 70B :p

Postat av: Din hemliga beundrare!

1. gillar du marsmallowes?
2. vilka/vem är dina bästavänner?
3. vilken är din favoritlåt?
4. går du på någon sport? vilken?
5. din kompis hanna är rätt snygg kan jag få hennes nummer?
6. gillar du nunnor?

Svar: 1. Hahah ja.
2. Hanna :)
3. Åhh, det finns så många bra men typ Not like the movies - Katy Perry
4. Ja, på dans 2 ggr i veckan och så gick jag på ridning.
5. Hahhaha, neeee ;)
6. HAhha wtf? Nääää eller va?



Postat av:

du har så jävla snygg rumpa måste bara fråga, tränar du din rumpa?

Svar: Hahah, tack :p Hahahah nej inte mer än vanligt... typ... haha.

Postat av:

har du varit kär på riktigt?

Svar: Ja, en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0