obeskrivligt

OMG!!! Ord kan inte beskriva, från första scenen till den sista satt man på helspänd helt fokuserad på filmen. Jag grät och jag skrattade och det var helt klart den bästa av twilight filmerna hitills, inget snack om saken! Och asså Jacob när han gråter... DOG, det gulligaste jag någonsin sett så jag började typ gråta själv :')
Även fast jag har läst böckerna och visste i princip vad som skulle hända typ hela tiden så var den sjukt bra och den uppnådde mina höga förväntningar. Riktigt synd att man måste vänta ett helt år tills den andra delen kommer ut bara :(

Men aja, har kommit hem nu och är helt slut så jag tänker faktiskt skippa plugget idag för ingenting kommer fastna i mitt huvud just nu vid det här tillståndet. Så tänker göra mig iordning för sängen och lägga mig tidigt.
Hörs imorrn istället, galet skönt med fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0