lat? näääe vadå?

Hej på er!
Gick bra på dansen, hahah blir ju ännu bättre med personerna där som gör typ hela grejen :)
Mötte Sebastian på bussen också så det var trevligt.
Har försökt pluggat, har gjort klart saken till imorgon men orkar inte plugga tyska idag eftersom jag ändå inte hade rätt bok med mig och no:n gjorde jag liiiiteee på, sen gör jag bok grejen någon annan gång också ;)
Nu tänker jag ta en dusch och sen chilla framför tv:n och tagga för imorgon :D Wiiiiiie!
Ha en bra kväll så länge ;) (tack för att jag fick ETT förslag till vad jag kan förbättra på bloggen, hahah ni är ju helt omöjliga...)
Puss


JAG SAKNAR DIG MIN BÄSTA!

Kommentarer
Postat av: oliver

black is back!!! heja aik!

2011-11-18 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0