Känslan när man precis ska kliva på bussen och märker att man har tappat busskortet

Hellojsan!
Puuuh vilken dag, nu kan jag äntligen andas ut. Började dagen med att precis när jag ska kliva på bussen så märker jag att jag inte har något busskort... (därav rubriken) Så har lyckats tappa det någonstans, hallelujah! Sen har väl skolan gått helt okej, åkte med ilias till gården för att fixa en liten grej där innan jag bar mig av till dansen. Där gick det också helt okej, är helt slut så min energi var inte direkt på topp...
Och nu har jag ätit sushi och pluggat tills nu, så det är därför jag inte har haft tid för bloggen.

Har tyska prov imorrn och sen efter skolan så ska jag umgås med Hanna så ska hon hjälpa mig att plugga till kemi för fredagen och sen ska vi sälja kakor för min klass, haha ;)
Annars mår jag väl okej, känner mig väldigt stressad typ hela tiden och väldigt förvirrad med vissa saker så inte riktigt min bästa tid just nu om vi säger så.
Ska kolla på ett PLL avsnitt innan jag vänder mig till tv:n ;)
Puss


bildbrist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0