Jag lever

Hej på er!
Förlåt att jag försvann igår men orkade verkligen inte gå upp och sätta mig framför datan för jag visste att jag bara skulle fastna där då :p
Men jag och Hanna gick till centrum och gjorde typ ingenting, sen gick vi hem och bara kollade på film eftersom det var är så tråkigt väder. Sen åkte jag och mamma och lämna in min data eftersom den måste lagas, och aa.
Sen så satt jag nere med mamma och kollade på tv innan jag somnade gott i min säng.
Men nu är jag vaken och klar :) Ska dra in till stan med Ebba och kanske ta en fika och snacka och lite sånt.
Blir inte inne där så länge tror jag, inte efter 4 iallafall så då hör jag av mig när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0