Dag 03 – Mina föräldrar

Som sagt så har jag skilda föräldrar så min relation till dom är ganska olika.


Min pappa är nog världens bästa pappa.
Han jobbar på TDC på kontor och sånt. Han har nog världens tråkigaste humor men ibland får han till det, hahah.
Han spelar gitarr i typ 3..4 (?) olika band, det är nog där jag fått allt ifrån.
Det är nog världens snällaste människa, även fast jag ibland bara vill att han dra ibland så är han alltid snäll och omtänksam och tänker alltid på alla andra.
Han har grymt bra musiksmak, men klädsmaken är väl inte den bästa (gula byxor) ;) haha, skämtosido.
Tack för att du finns pappa!


Min mamma är frisör och är nog också världens snällste och omtänksammaste person.
Hon är alltid där när man vill prata och hon ser när nånting är fel, och hon förstår.
Vi två (alla i familjen) har samma humor och vi skulle kunna se svullo och lyssna på hassan livet ut, likaså hennes "vänninor" som är skit sköna att prata med för det är typ bara flams :p
Skulle verkligen inte klara mig utan henne, världens bästa mamma helt klart!
Du är bäst mamma!

Tack för att ni finns mamma och pappa, lallalo!
(hoppas ni inte tar för illa upp med bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0