Dag 01 – Vem är jag?

Som nog ingen har missat heter jag Felicia Liljegren och är född 1997.
Jag bor i Sollentuna med separerade föräldrar, har haft det sen jag var 2 år, bor med min pappa i Kärrdal och min mamma ungefär i Tureberg vid vallen och jag går i Edsbergsskolan.

Jag är en tjej som oftast alltid är glad och sprallig, jag är en ganska överdriven tjej.
När jag är glad, är jag jätteglad men när jag är ledsen, blir jag nästan övergränsen jätteledsen.
Men jag har världens finaste vänner som alltid är där för mig, som alltid får mig att skratta, utan dom vet jag inte vad jag skulle vara.

Som ni också kanske redan vet så rider jag, dansar, sjunger och spelar gitarr på min fritid, jag har ridit i lite mer än 4,5 år, dansat har jag gjort sen jag var 3 på laisings i Täby, sjungit har jag alltid gjort jag började lära mig själv spela gitarr ungefär i 4an-5an tror jag. Men den allra mesta tiden går till skolan, vänner och Lukas :)
Jag har en storebror, Oliver som är 22 år och bor också i Kärrdal. Så har jag också min halvsyster, fast hon är precis som min riktiga syster, Frida som är 17 år och bor i Falun, träffar henne ungefär varannan helg då vi åker upp till Bjursås till stugan och umgås där med familjen och sånt.

Det var allt jag hade att kommit på att berätta om mig, men om ni undrar nånting svarar jag gärna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0