Övertröttaaaaast

Hellojsan!
Jag och Hanna har varit med Ilias typ hela dagen, trevlans trevlans. Vi gjorde inte så mycket, kollade lite på film och tv, sen var vi ute lite, åt pizza på lilla rött och typ skyndade oss hem för vi frös ihjäl, sen har vi bara varit i mitt rumm och typ inte gjort nånting :P Men han stack hem nu så nu är jag och Hanna helt övertrötta så vi vet inte vart vi ska ta vägen, hahha.
Förlåt för mitt lilla utbrott tidigare idag men jag var riktigt jävla förbannad på en person som rent utsagt bara kan dra åt helvete! Tråkigt men sant..
Men den personen ska inte förstöra för mig.
Aja, nu ska jag och Hanna ställa oss och dansa i mitt rumm ;) hahahaha.
Puss




lite random bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0