These girls fall like dominoes

Åhh vad jag är glad just nu! Inga mer lektioner, imorrn har jag klassens dag, så vi ska typ vara vid rösjön och ha picknick, sen är det avslutning på måndag. Jag kan knappt fatta att det snart är sommarlov, heeelt galet! :D
Iallafall, var som sagt en stund med Ilias innan, vi gjorde typ ingenting. Men sen drog jag hem, kollade lite på tv sen åt jag middag med familjen + Oliver :) Och nu har jag precis duschat och styvmodern ska snart hjälpa till med att noppa och färga mina ögonbryn.

Som sagt, imorrn så ska jag bara ha picknick med klassens, inga lektioner bara chill vid rösjön :)
Sen är det ju ridning, känns som jag inte ridit på evigheter bara för jag hoppade över förra fredagen :o
Bor hos mamma i helgen så alltså inget Bjurs för mig, vilket passar fint för då blir det att umgås med Frida och förmodligen andra som bara finns här hemma :)
Men nu måste jag draaaa.
Puss


ful bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0