There was no meaning in those words you said to me

God morgon!
Vaknade för ungefär en halvtimme sen, huuur skönt som helst.
Jag var nästan rädd att världen hade dött eller någonting för det var helt knäpptyst ute, inte en människa ute. Och där nere i huset hördes inte ett ljud heller, men sen kom mamma upp och pratade mig lite mer levande :p
Idag blir det bara chill dag hemma tror jag, ska gå ner och äta lite jordgubbar till frukost och sen duscha och göra mig iordning lite, sen kanske gå ut och lägga mig nånstans att sola. Blir så himla sur att jag inte bara kan lägga mig på verandan! Kan inte köket bli klart typ... NU?! Aja...
Så kommer min dag se ut. Ska ladda upp bilderna från igår nu innan jag går ner och käkar.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0