The reason why I smile

Har precis kommit hem!
Har verkligen haft en toppendag idag med Frida, Filippa, Tove och Fanny :)
Först åkte vi ut med båten en bit, åt lite lunch och sånt. Det blev första doppet idag, fyfaaan vad kallt det var! Men är lite stolt över mig själv som badade i alla fall :D Sen så låg vi en lång stund och solade, har fått mycket färg kan jag lova :D Kommer svida ikväll kan jag lova! Sen efter ett tag så började vi åka hem, köpte en glass på vägen och så blev det att åka ring. Jag åkte med Filippa först och sen Fanny, hahah jag tappade taget båda gångerna :p Men skitkul var det!

Så nu ser ju ut som ett hej kom och hjälp mig, igen, så jag ska gå och ta en dusch nu :)
Hörs senare.
Puss





Ni får resten av bilderna när Frida har skickat dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0