smör

Hellojsan på er!
Förlåt att jag inte har skrivit på typ hela dagen men aja..
Först gick vi till sollentuna centrum och åt nacho tallrik till brunch och sen var vi hemma ett tag, visste inte om vi skulle gå till edsbergs parken eller inte vilket slutade med att vi gjorde det ändå.
Stod och pratade med Vendela ett tag innan vi gick hem typ 7 för att byta byxor och sen gick vi tillbaka ändå :p
Träffade typ skitmånga b.la. ellen, lovisa, linnea och ilias som jag och Hanna typ var med ett tag och sen så aa.. Det slutade med att alla stod och dansade med typ massa andra som man också träffade där :)

Men nu är vi hemma och jag har så jävla ont i mina fötter så det är galet, ganska bra på att välja skor när man ska stå och dansa, bravo Felicia!
Aja, men jag och Hanna ska kolla på Milf nu så vi hörs imorrn.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0