My days

Hej på er! Har inte orkat skriva eftersom det inte finns så mycket att skriva om :p Men dom här dagarna har vi firat midsommar och b.la. varit på dössberget, varit hos vänner till familjen och solat och badat. Jag har t.o.m lyckats bränna mig på ryggen :p hanna åkte som sagt hem i söndags så sen dess har det väl inte hänt så mycket. Sen kom Frida med pojkvän hit och stannade dom senaste dagarna men nu har dom också åkt hem. Jag längtar hem som bara den kan jag lova!!! Om det var mitt val hade jag väl förmodligen åkt hem med Hanna i söndags men icke! Jag får troligtvis komma hem på måndag som det ser ut nu....... Kuuuul -.- Aja, hoppas ni har det bra iallafall och ha det resten av dagarna. Hör av mig kanske imorrn eller nåt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0