Like I checked into rehab cause baby you're my disease

Helloj!
Sitter i min säng just nu och kollar på lite OC, fast tog lite paus nu för jag behövde skriva.
Idag så blev jag först väckt av sms från Frida kvart i 12, höhö.
Så jag gick upp motvilligt och gjorde mig iordning och sen kom hon hit och vi gick ner till centrum och köpte lite choklad och sedan gick vi och la oss vid edsviken och solade. Mys!
Så vi har varit där ett tag och sen så gick jag hem och hon åkte hem till sig och nu sitter jag här :p
Ska strax duscha också när avsnittet är slut.
Åhh! Imorgon är det skola igen :( Buhuu.. Borde väl egentligen inte spela någon roll eftersom det snart är sommarlov, men ändå! Orkar verkligen inte gå upp tidigt en vecka till, blääää!
Aja ska kolla vidare nu så hörs vi senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0