JAG HATAR RUBRIKER!

God morgon på er mina fina!
Det är en vanlig tisdag idag, vilket betyder skola "/
Usch kunde verkligen inte somna igår, låg och vred på mig hur länge som helst. Så när jag vaknade idag var jag huuur trött som helst, tror jag har lyckats ställa om dygnet lite.
Men jag ska snart göra mig lite mer klar och packa min väska och sånt, när jag har ätit upp.
Jag slutar halv 4 idag, så då kommer Hanna hit och ska få sin tredje present (fyllde 14 den 31 maj) men hon kommer inte vara här så länge eftersom hon skulle på nån try out på cheerleading och sen så ska jag göra mitt lilla miljöombyte igen när jag ska till pappa.
Men i hörs nör jag har kommit hem.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0