It's baaaaaaaack!

Har precis varit och hämtat min data och käkat middag, men nu är jag tillbaka till bloggen!
Åhh, ni anar inte hur mycket jag har saknat det och er. Har ju inte direkt så "stor" blogg, om man ens kan kalla det en blogg, men jag har ändå känt mig typ halv eftersom jag inte bloggar. Men wiiiiiie, nu gör jag det!

Idag så gick jag först upp, fixade mig och satt vid datan (den andra) lite innan jag gick för att möta upp ilias vid vallen. Efter det så gick jag först på en liten prommis med musik för att rensa tankar, sen sollentuna centrum för att köpa en bikini, jättefin! Sen gick jag och solade vid edsviken ett tag själv, och sen kom Frida dit för hon hade varit ute med båten. Så jag umgicks lite med henne och vi låg och solade lite (jag har fått rand :D STOLT!)
Sen åkte vi till häggvik och träffade några, sen mötte mamma upp mig för vi skulle hämta min data :D
Så nu har jag precis ätit och sitter vid datan och lyssnar på bra musik, mycket härligt!

Det här blev ganska långt inlägg så jag ska nog sluta skriva nu ;)
Hörs senare, puss!


från igår när jag och Hanna var i stan

Kommentarer
Postat av: Frida<3

Naajs blogg kolla gärna in min ;)

2011-06-03 @ 21:08:36
URL: http://fridahynninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0