Hanna är blåst

Dag 1.
Jag - Asså jag hatar den här bh:n för det ser ut som dom är helt spetsiga.
Hanna - Aaah, som Kim Possible!
Jag - Men lilla hjärtat, Kim Possible är ju teknad.
Hanna - Men ändå, jag haaaatade det!



Dag 2.
Jag - Hanna släck lampan.
Hanna gick till en annan lampa som var släckt och försökte hitta knappen.
Jag - Va fan håller du på med?
Hanna - Men jag hittar ju inte själva knappen!
Jag - Men Hanna den där är inte ens tänd, lampan som är bakom dig pundo!
Hanna - Jahaa... Men hur fan släcker man den då?



Dag 3.
(I sängen)
Ilias - Felicia är min!
Hanna - Nej, hon är min!
Jag - Hanna dra upp mig här ifrån!
Hanna - Ser du ilias? Hon vill inte ens ligga med dig!
Alla asgarvar.
Hanna - Jag mena, asså, hon vill inte ens ligga här med dig...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0