Egon skulle fylla 5 år nästa

God morgon!
Jag och Hanna sitter i min säng och vaknade för ett tag sen, låg och pratade om varandras drömmar ganska länge, hahaha ibland undrar jag vad vi får allt ifrån :p
I alla fall, sitter och lyssnar på en skitbra låt, Egon, kan snart hela låten ;) hahahha.
Först idag så ska vi typ gå upp och göra oss iordning och sen gå nånstans och köpa lite mat eftersom kylen är typ helt tom på mat så det finns ingen frukost.
Sen idag vet jag inte riktigt hur det blir, men vi tänkte gå till edsbergsparken för nåt jävla School's Out shit :P
Skulle typ gå dit med Ilias och några till men aja vi får se vad som händer med det.
Men nu ska vi gå upp och klä på oss nånting.
Puss


gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0