Alla händer upp i luft

Har precis kommit hem, inte precis då men nästan ;)
Min dag har rent allmänt sugit, men med bra personer så har det ändå slutat bra!
Hade först lektioner då vi typ inte gjorde nånting, sen vallen. Sen började det spöregna så då sket vi i allt eftersom det inte var nånting kvar typ.
Så jag drog hem med Ilias och Anton och nu har jag fixat om mig, p g a regnet, och nu ska jag snart till... nånstans med Hanna för hon skulle köpa nån present eller nåt. Sen får vi se vad som händer, men senare ikväll så blir det den där saken i edsbergs parken, inte så taggad eftersom det har regnat hela dagen så ja.. "/ Får se hur det slutar.
Men ska ringa upp Hanna nu så vi hörs senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0