varför vill inte mitt hår bli torrt?

Hellojsan!
Gud vad snabbt dagen har gått :O
Iallafall, har tvättat ur färgen ur mitt hår och väntar på att det ska torka så jag kan platta och kanske hinner träffa en person :p Men mitt hår vill ju fan aldrig torka, och jag orkar inte hämta fönen så ja.. :)
Hanna har iallafall stuckit hem hon med också för typ 2 timmar sen, kollade på inte på Mannen under trappan eftersom vi märkte att det var en hel serie som var typ 3 timmar lång så njäee.. ;)
Så vi satte på The sex and the city 2 istället, och så har jag suttit och käkat sushi medans hon har ätit chips, hahah.
Nej men nu ska jag göra nånting åt mitt hår ;)
Hörs senare.
Puss


Tagen med mobilen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0