Bästavänner

Hej på er!
Förlåt för att jag inte har skrivit tidigare men ärligt talat så har jag faktiskt inte orkat :p
Men gud vilket rolig dag jag har haft, har skrattat så himla mycket.
So lektionen var typ helt kaos, hahha det var längesen jag skrattade så mycket på en lektion, sen har det varit typ resten av dagen och så kom ju hanna och ina hit så då kan det inte bli så mycket annat ;)
Men så dom har ätit här och vi har typ inte gjort så mycket annat än att bara snacka och skrattat :p
Men nu har dom stuckit hem med bussen och jag sitter här och bara tar det lugnt :)
Juste.. Idag börjar ju Cougar Town igen :D Wiiiiiie! Det kommer jag nog kolla på innan jag somnar, haha om jag orkar ;) Tror det.
Men jag skriver lite senare för nu ska jag måla naglarna, hahah hur töntigt lät inte det där då? xD
Puss


Världens finaste bästavänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0