Svar

isabelle.m om He heals me, he knows the real me, and he accepts me, he never hurts me:

tjena tjejen! Jag har hört om att du och ilias har bråkat, eller att du tror att han hatar dig.
men han gör faktiskt inte de, de är bara han som har mått så dåligt för en sak. de är därför han kanske har vart kall på sms? aja ska inte blanda i mig så mycket i de nu. men bara så att du vet de.

Svar: Många har frågat mig om den här saken och jag har försökt att inte prata om det. Men nu kan jag säga vad som egentilgen hände eftersom alla så gärna vill veta, och jag ska inte ljuga för er.
Ja ilias var kall mot mig och allmänt otrevlig, men sen så ignorerade han mig i skolan och sånt och då bestämde jag mig för att inte försöka bry mig. Men sen så får jag reda på att han har snackat skit om mig och sagt att jag är äcklig, ful och massa andra grejer så det är faktiskt min anledning till varför jag har valt att ta bort hans nummer och allt det andra.
Ja jag saknar honom väldigt mycket, han har varit som en storebror för mig.
Men sån skit tar inte jag, så då får han väl skylla sig själv tycker jag. Om han vill vara vän med nån så är inte det bästa sättet att snacka skit om dom "/
Så nu behöver ni inte fråga mer, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0