Söndagsmorgon!

God morgon!
Haha, kan ni fatta? Jag är vaken innan tolv :p (och jag har redan söndagsångest)
Jag har typ att jag vaknar flera gånger men somnar alltid om ifall jag är för trött, men nu tänkte jag att jag måste gå upp annars kommer jag vara död imorrn, eller ja.. Det kommer jag iallafall men ändå ;)
Men så jag gick upp och tvättade rent mitt öra, usch, det har börjar vara skitmycket "/ Hade ändå väntat mig det med tanke på att jag brukar kunna få exem i öronen. Det värsta är ju att jag inte kan ta ut örhänget i typ några dagar så att det läker för jag måste ha det där i en månad annas växer det igen så ja... Jobbigt läge!

Idag ska jag iallafall träffa frida :D Wiiiiiiiiie!!!
Har saknat henne riktigtriktigt mycket! Vet inte riktigt om filippa också skulle vara med, har saknat henne riktigt mycket också men ja.. Har inte hört nånting från henne så vi får väl se :)
Kommer bli riktigt kul vilket fall!
Men nu tänkte jag äta nånting med tanke på att min mage skriker på mig :p
Puss


Hahah jag ursäktar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0