snabb uppdate från farmor och farfar

Heeeeeej på er!
Sitter hemma hos farmor och farfar nu så då kunde jag låna datan ett tag, och så behövde jag ju kolla klart på vampire diaries från i torsdags som jag inte hann se.
Gott nytt år iallafall!!!
Trodde faktiskt att jag skulle kunna blogga för jag tog med mig datan upp hit, men det fanns ju inget internet grej här uppe i skogen så det sket sig ju.
Usch vad jag längtar hem redan!!
Delvis är väl bjurs ganska bra eftersom det är ett bra gömställe så man kan gömma sig från min verklighet, men jag vill ändå hem!!
Jag är ändå bara sjuk så jag kan ändå inte göra nånting SÅ DE SÅ!!
Håller på att tjatar och tjatar på pappa att vi ska åka hem på onsdag istället för på torsdag, men ja.. Jag vet inte riktigt hur det går "/
Vi får hoppas att det blir så iallafall :p
Jag hoppas ni nöjer er med ina så länge så får vi se när jag kommer hem ;)
Puss saknar er!


ful bild på mig och syster från nyår :p haha.

Kommentarer
Postat av: vickan

SÖTNOS! MISS U! <33

2011-01-03 @ 00:13:47
URL: http://busvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0