Namnsdag!

God morgon sötnosar!
Idag är det fredag :) Jag borde egentligen jubla men jag vet inte varför jag inte bryr mig :p haha.
Gud vad jag vill sova, hade skitsvårt att somna igår så jag låg upp länge och det känns som jag sovit i typ 3 timmar. Inte så kul :/
Idag är det iallafall först skola som gäller, sen åker jag hem och tar det lite lugnt innan jag drar till ridningen.
Det var verkligen skitlängesen jag red så det ska väl bli kul, antar jag ;)
Sen åker jag hem iallafall och duchar och lite sånt, sen så kanske hanna kommer och sover här.
Får se lite, men jag tror det om hon orkar och om jag orkar eftersom båda har träningar :p
Annars vet jag inte riktigt vad som händer.
Men nu ska jag packa väskan för jag måste gå om typ minuter eftersom jag tar tidiga bussen idag.
Puss



justee.. Jag har namnsdag idag ;) bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0