Mobilblogg från stugan

Hej på er! Nu tar jag mig äntligen tid för ett tråkigt inlägg :p Men som på önskning så tänkte jag berätta att på ridningen gick det helt okej, hade namir igen och han är snäll så, toppen! :) Men sen åkte jag och pappa upp till dalarna och jag vet inte vad som hände men när vi kom upp så var jag helt slut, så jag somnade typ 11 :p Och så väckte han mig tidigt imorse för vi skulle till backen. Fan vad kul det var att åka skidor, det var ju första gången för mig i år och det kändes som jag aldrig hade slutat! Men jag kan ju lova att jag kommer ha träningsvärk i benen imorn, lagom kul ;) Nu sitter jag iallafall i stugan med pappa, marre och frida och väntar på tacos. Haha, jag och frida sitter och kollar på handboll men jag tror fan att hon kommer föda barn för hon skriker något så in i helvete, jag tror tamefan att jag får tinitus snart :p Haha om hon inte tappar rösten innan, hahaha låter som hon har en kråka i halsen nu xD Aja, men nu ska vi kolla vidare och käka middag. Hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0