Mina favoriter för kroppen

Tänkte tipsa om några body butter och lotions som jag använder :)


Det här är min absoluta favorit!
Luktar gott och är rätt "fet" på ett bra sätt så den torkar in snabbt och man blir både len och luktar mango.
Köpte den på Lager 157

Det här är ju mer lotion som jag fick i somras tror jag.
Luktar ungefär som yoghurt och den är lätt att smeta in.


Den här fick jag av ina i julas.
Har inte använt den så mycket än, men den är iallafall bra och finns att köpa på h&m.
Den har också lite glitter i så man glittrar om man har den med bar hud ;)


Det här har också varit en stor favorit länge.
En lätt lotion som doftar otroooooligt gott, älskar den här "gurk" lukten som finns som lotion, deo och massa annat. Den rekomenderas stort!
Tror man kan köpa den lite vart som helst.


Jag har alltid älskar Mary Kays produkter av olika slag.
Har inte testat den här så mycket heller, men jag testade den nu och den verkade lätt, och smälte lätt in i huden och huden blev len på en gång. Den doftar också väldigt fräscht och en stor rekomendation till er.

Hoppas det var lite till hjälp.

Kommentarer
Postat av: victoria

iii , älskar mary kay! min moster jobbar där, får massa gratis grejer ;)

<3

2011-01-14 @ 09:31:10
URL: http://busvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0