JAG VILL SOVA!!

God morgon!
Hoppas ni sovit gott, jag somnade faktiskt och sov som en stock. Dock vaknade jag sur som fan :p
Men nu är jag vaken, men otroligt trött men ska försöka ta mig till bussen om ett tag.
Tur att jag har iallafall lite sovmorgon idag, eller jämfört när vi brukar börja.
Men ja som sagt, först så är det skolan som väntar sen så vet jag inte riktigt vad som händer.
Ina vill att jag ska följa med på nån boxning, men jag orkar inte plus att jag har lite grejer jag behöver ta itu med och så tänkte jag ta tag i läxorna också.
Så jag tror inte det blir nånting faktiskt "/ Kanske nån annan gång :)
Men nu tänker jag sluta tråka ut er.
Puss, hörs sen!



hahaha det är tur att man är så snygg ibland.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0