hm...

Hej på er!
Förlåt att jag inte skrivit förens nu men jag har inte orkat.
Vaknade ungefär 11 av hannas alarm som ringde hela tiden även fast jag helst av allt ville ligga kvar, men när hon sitter bredvid och kollar på en och nästan skrattar så gick det inte så bra :P Haha.
Men så vi gick upp och fixade lite frukost och kollade på tv innan hon var tvungen att åka hem eftersom hon hade träning.
Så när jag blev själv så städade jag mitt rum lite och fixade min säng och sånt, så nu är det fräsht i mitt rum igen :) Sen har jag suttit och läst några kapitell i ellen jb-novells blogg :p hahha, den är faktiskt riktigt bra tycker jag, rekomenderas!
Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har lust att träffa nån men jag orkar inte höra av mig till nån när jag inte vet vem som har tid med mig ;) Tror jag ska ta en liten prommenad med musse så jag får komma ut lite.
Puss ni är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0