hemsk natt

God morgon!
Fyfan säger jag bara vilken hemsk natt jag har haft.
Först så ligger jag och vrider och vänder mig för jag inte kan sova i typ en timme, sen går jag upp och tar ett glas mjölk bara för att :p haha. Men sen kan jag verkligen inte somna ändå, hur jag än vrider så somnar jag inte och jag blir så jävla frustrerad.
Sen hela natten så har jag typ somnat-vaknat-somnat-vaknat typ 2 gånger varje timme känns det som.
Sen så vaknade jag typ halvt klockan 6 eller nåt, och kan inte somna om då heller så jag vrider och vänder på mig tills mitt alarm går och jag måste gå upp "/
Haha, skitbra plan med att somna tidigt felicia ;) LYCKAT!
Och juste, ni vet typ för nåt år sen så skrev jag en jävla massa om en knöl som jag hade bakom örat, det visade sig att den hade kommit upp för jävla öron exem. Tror ni inte att precis på samma plats men på andra sidan dyker en likadan knöl för mitt andra hål som börjat vara och massa skit :p hahah, kände det igår när nånting dunkade på bakom högra öra och blev skitsur! Typiskt asså.

Men nu är jag iallafall vaken och klar, hyfsat glad och hyfsat pigg.
Vi har tydligen idrott i badmintonhallen (inte för att jag kan vara med) men så jag funderar på att gå dit, fast då måste jag gå tidigare så förmodligen inte :P haha.
Aja, nu ska jag sluta skriva så jag kan kolla runt lite och fixa iordning massa grejer.
Hörs när jag kommer hem.
Puss





DROOOOOOOGLÅÅÅÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0