Hemma från ina

Hej på er!
Förlåt att jag inte skrivit förens nu, men jag har varit i kärrdal hela tiden efter skolan så jag har inte hunnit.
Andra dagen i skolan gick väl också att överleva, inte fullt så illa förutom att jag var så jääävla trött på morgonen och längtade bara tillbaka till min säng :p
Men det funkade ändå. Sen när jag slutade satt jag och väntade på ilias ett långt tag, sen tog vi bussen till kärrdal och då stack jag hem till ina med hanna också :) Hade jättemys med tjejerna, ina hjälpte mig lite med matten och vi drack lite te och åt massa pepparkakor, och då menar jag massor.
Jag - "jag fattar inte vad alla snackar om att man får ont i magen av mycket pepparkakor, jag har typ ätit halva den här burken och jag känner ingenting" 5 minuter senare "okej jag fattar vad dom menar nu, AAAAAJ!!"
Haha, japp.. Så nu kommer det säkert ta lång tid innan jag kan trycka i mig en pepparkaka :p
Men nu har jag kommit hem iallafall, och det första jag måste göra innan jag får hoppa in i duschen är att rensa min garderob -.- suuuuck! Skulle aldrig ha kommit hem :P haha.
Men så det ska jag ta tag i nu.
Puss

 


OneRepublic - All we are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0