happyyy!

Yo makaflow!
Haft en bra fredag i skolan? Själv har jag väl haft det hyfsat, failade på no provet tror jag dock, chansade på typ alla :p Men annars har jag haft en jättebra dag. Kom på en sak om mig själv som jag inte visste så väl, haha men det tänker jag faktiskt inte dela med mig av! ;)
Hade för typ en gångs skull skitkul på idrotten, hade typ bästa handbolls"laget" (om man inte räknar med mig) fett kul var det iallafall :)
Nu sitter jag iallafall här och det första jag gjorde var att leka med min gitarr och spela massa glädje sånger, hahah. Vet inte varför men jag är skitglad! :D
Ska iallafall dra till bussen om 10 minuter och åka och rida. Tror vi ska hoppa så det blir nog kul :) 
Hör av mig när jag kommer hem!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0