ha en bra helg!

Hej mina fina!
Hoppas ni har haft en bra dag, själv har jag faktiskt haft en rätt bra dag :)
Lyckades ramla dock :P haha, och precis inför den klassen jag helst inte ville, så det var ju inte så lyckat hahah men oj vad vi skratta!
Annars har dagen rullat på som den skulle.
Och nu är jag faktiskt hemma hos mamma och sitter vid stora datan, haha skitlängesen jag satt här :p
Men nu måste jag sticka iväg till bussen snart.
Ha en bra helg så hörs vi kanske ikväll från mobilen :)
Puss


Saknar er stöööört mycket!

Kommentarer
Postat av: hanna

KOM HEM!! VI BÖRJAR OM IGEN! HAHAHAHAHH! du kanske inte kommer ihåg när vi ringde till tobias ;) hehehhehe men KOM HEEEM NUUU! :)<3

2011-01-21 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0