Friiiidaaaay :D

God morgon på er!
Idag är det äntligen fredag, fan vad skönt!
Har dock no prov idag, men jag får hoppas att det går bra. Kan iallafall.. det mesta hoppas jag, haha.
Efter skolan iallafall så kommer jag inte vilja nånting annat än att slänga mig i sängen, men nej! Då är det ridning som gäller :P Haha. Jag känner mig själv rätt bra va? ;)
Men sen när jag kommit hem därifrån blir det bara mys och jag ska bara ta det lugnt och imorrn ska jag sova lääänge :D
Helgens planer är väl inte så stora tror jag, hanna och ina kommer hit imorrnkväll då jag har lagat middag till dom så sover dom här :) Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra imorrn, alltså på dagen. Visar sig väl ;)
Men nu ska jag skynda mig, måste sticka till bussen om 10 minuter.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0