Ett till 2010 test

om 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
haha, typ åkte fritt fall ? :p

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inget :p

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
det tror jag verkligen inte

4. Dog någon som stod dig nära?

min halv gammelfarmor vera "/ men hon stog inte mig så nära

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet på sommarlovet :)

6. Vilka länder skulle du velat ha besökt?
Jag vill alltid åka till Grekland och Australien

7. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
aa

8. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
åland veckan och 28 juli

9. Vad var din största framgång 2010?
tror jag har mognat mycket mer och tror mer på mig själv

10. Största misstaget?
när jag bråkat med vänner och andra nära och kära

11. Har du varit sjuk eller skadat dig?
magsjuka, det vidrigaste någonsin och typ förkyld, så har jag nog stukat handen också :p

12. Har någon i din familj varit sjuk eller skadat sig?
inte vad jag kan komma ihåg

13. Bästa köpet?
kommer inte ihåg :p

14. Vad spenderade du mest pengar på?
typ kläder och smink antar jag.

15. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner och nära och kära gör mig alltid glad, men ingenting vad jag kan komma på faktiskt. 

16. Vilken va den bästa festen du va på 2010?
vet inte :p

17. Vilken va den sämsta?
oj, ingen aning :p

18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Black eyed peac - this time, bruno mars - just the way you are, daniel adams-ray - gubben i lådan och mångaaa fler som jag inte kan komma på nu :p

19. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
har faktiskt ingen aning, tror jag har försökt att vara gladare men mitt humör har varit väldigt upp och ner!

20. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt till lite mer antar jag.

21. Vad önskar du att du gjort mindre?
misstag typ

22. Hur tillbringade du julen?
hemma hos mamma med mamma, pelle, oliver, kristian, ida och musse :) Jättemys!

23. Blev du kär i år?
Njäee.. var väl ganska nära innan jag gav upp tror jag "/

24. Hade du riktigt skönt sex någon gång i år?
näääääej :s
25. Favoritprogram på TV?
VAMPIRE DIARIES, vet inte riktigt om man kan ha missat det ;)

26. Bästa boken du läste i år?
Twilight serien, helt klar!

27. Största musikaliska upptäckten?
hahah, va? :p

28. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Hahahah, kommer verkligen inte ihåg vad jag fick eller önskade mig när jag fyllde år :p Trooor att jag fick ett kapotaster (stavning) till gitarren som jag önskat mig länge :D

29. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag kan komma på :p

30. Vad var den bästa presenten du fick 2010?
helt klar min laptop i jul av mamma och pelle, och min mobil i somras av pappa :D

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var bara hemma med familjen eftersom det regnade något så in i helvete.

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
förmodligen aa!!

33. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
hahahah vaaa? :p

34. Vad fick dig att må bra?
mina älskade vänner, familjen, alla i min närhet och musiken helt klart!

35. Vilken kändis var du mest sugen på?
oj typ.. Robert pattinson, taylor lautner, ian somerhalder och paul wasley antagligen :p

36. Vem saknade du?
för många!

37. De bästa nya människorna du träffade?
oj vet inte faktiskt :p

38. Såg du någon bli slagen 2010?
mm

39. Slog du någon?
hahha näääej inte lixom så SLÅ ;)

40. Blev du slagen?
hahah har jag säkert, alla hatar ju mig :p hahah.

Kommentarer
Postat av: Niki

Jag vet svaret på vilken den värsta festen var: Klassfesten ;O

2011-01-03 @ 13:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0