Dagens roligaste

Jag skulle skriva sms till pappa idag när jag stack till ina.
Själv trodde jag att jag skrev typ "Jag sticker till ina, jag fick äta där också om jag ville" (bara för att ;) )
Och får till svar "haha, gillar du får?" så kollar jag vad jag har skickat, och jag garva som fan när jag såg det. Jag har av nån anledning inte riktigt tänkt på vad jag skrivit, så det står "Jag sticker till ina, jag fick äta får också om jag ville" HAHAHHAHAHA!!
Det värsta var att jag gick där helt själv, undrar hur det såg ut.
En tjej som går och as garvar för sig själv i mörkret! Hahahhha, var längesen jag skattade så mycket åt mig själv.
Hhahaha!
Ni tycker säkert att det är skittråkigt, men jag vet att några som känner mig kommer skratta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0