Är verkligen inte på humör!

Nej fyfan!
En person har förstört hela min dag, GRATTIS.
Du vet mycket att det är du som har blivit konstig och inte jag.
Jag har inte gjort ett skit, sen helt plötsligt är du otrevlig och sur utan anledning.
Radera mitt nummer och allt för jag vill inte ha med dig att göra. Du är bara falsk, om det är nån som vet det så är det jag. Jag vet vilken person du är både på insidan och hur du låtsas vara på utsidan!
Du är fan inte värd mig, jag har tagit tillbaka dig allt för många gånger men det här är slutet.
Du säger att du inte ska bråka eller vara sur på mig eller nånting, men fattar inte du att det är precis så det alltid slutar? I slutet är det ändå alltid så det blir, du blir sur och det är jag som måste lida för det och det är jag som blir sårad, inte du!
Du kan säkert hitta på en jävligt bra anledning till hur det är mitt fel allting, men jag kan svära på att jag har inte gjort något fel!
Ännu ett grattis för dig. Du har fått en tjej att gråta! Du är den enda killen som fått mig att gråta.
Och det är för att du betydde så jävla mycket för mig. Jag kunde vara mig själv med dig och jag var alltid glad när jag var med dig. Och nu gör du så här utan anledning, det är fan inte okej!
Du var ett guldkorn i mitt liv, så ja jag kommer sakna dig efter ett tag. Men jag tänker inte ta tillbaka dig.
Det händer inte!
Visst, tyck att jag är ful, tyck att jag är töntig, tyck att jag är skitsamma!
Jag bryr mig inte, jag bryr mig lika mycket om vad du tycker om mig som du bryr dig om mig.
Alltså ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0