2011 test!

2011 test!

Vad heter du - Felicia Liljegren
Vilken klass går du i - 7E (Edsberg)
Vad heter din bästavän - Hanna, ina och ilias 
Kan hon/han lita på dig - självklart, annars skulle man inte vara en bästavän ;) 
Har du några syskon - Storebror, Oliver och halvsyster, Frida
Hur var år 2010 för dig - Det har varit väldigt upp och ner!
Vilka firade du nyårsafton med - Familjen i stugan
Vem fick nyårspussen - Ingen


Har du ..
Åkt flygplan - Aa
Snusat - Nope
Druckit alkohol - Nej
Slagit någon riktigt hårt - Hahah, det går jag helst inte in på ;) 
Planerat ett mord - japp, på ina och min so lärare, hahhaha! 
En mamma - Ja
En pappa - Ja
En bror - Ja
En syster - Halvt, ja-
Någon du kan lita på - o ja :)
Någon gång fått gått till rektorn - Hahah näej.

Vem ..
Kysste du senast - Hahha ja det vill ni veta va? ;)
Krama du senast - Frida
Höll du handen med senast - Hanna :p 
Slog du senast - kommer inte ihåg, säkert typ ina ;)
Hatar du - Det tänker jag ju inte direkt säga.
Gillar du - Alla mina vänner, familj och dom flesta i min närhet!

This or That
Killar eller Tjejer - Killar helt klart ;) hahaha!
Vatten eller Juice - Juice
Frukt eller Grönsaker - Frukt
Tv eller Dator - DATOR!
Skola eller Jobba - Hellre jobba fan :p
Pojkvän/Flickvän eller Vänner - Pojkvän, det var riktigt längesen faktiskt ;) 

Hur/Var..

Gammal är du om 12 år - Snart 25
Vart befinner du dig då - Hahah, vettefan :p 
Har du barn - Nu eller när jag är 25? :P Nog nej på båda ;)
Är du alkolist - hahah NO NO NO!!
Trivs du - Hemma, hos hanna och ina och folk jag tycker om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0